Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Hallå där..

Av Tiny - 17 november 2011 18:34

Waaah... Fan. Det går dåligt för mig just nu. Jag förstör för mig själv. Har helt plötsligt noll motivation! Har haft världens flyt i två veckor och så bara dör allt engagemang! Måste verkligen ta mig själv i kragen. Har säkert gått upp allt jag gått ner också.. Har ätit i fyra dagar liksom. Har haft massa godis och skit hemma i skåpen de här dagarna, och jag har verkligen fått inse nu att jag inte klarar av det. Jag kan inte stoppa mig själv från att äta det, så sjukt dålig karaktär har jag faktiskt. Har kastat allt som var kvar nu. Köpt en ny pulvershake i dag, Naturdiet Blueberry Vanilla, låter gott ju! Så planen är att köra en pulverkur nu för att kickstarta om. Jag har så himla svårt att bara äta en ruta choklad eller en godisbit, jag har svårt att sluta när jag väl börjat, så det enda rätta just nu är att låta bli allt helt enkelt. Allt eller inget. Jag måste välja inget nu.


Jag vill verkligen väga 55 kg till julafton. Det är ett rimligt mål som går att uppnå om jag skärper mig och fokuserar. Det är inget galet tappa-30kg-på-en-månad-mål. Det är fem-sex kilo på fem-sex veckor. Det går, om jag ser till att det händer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiny - 14 januari 2012 16:35

Hey guys..   Längesedan jag uppdaterade min lilla blogg här.. Men som ni säkert redan förstått så har jag sabbat det ganska rejält för mig. Inte gått ner något under slutet av 2011, bara upp upp upp. Vågen står på 61,9 nu för tiden. Jag har gjort...

Av Tiny - 28 november 2011 13:37

Hej!Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt om en grej jag testade i morse som blev riktigt bra! Nu i juletider är det riktigt trevligt att blanda i kanel i chokladpulver-shaken! Prova! Smakar riktigt juligt och gott och kanel sägs ju hjälpa til...

Av Tiny - 21 november 2011 23:28

Och jag är igång!   Hamnat på ca 550 kcal i dag då jag enbart druckit pulvershakes. Naturdiets Blueberry Vanilla var riktigt god! Får se hur länge jag har gott mod, haha. Första dagarna på pulver brukar gå lätt, men sedan blir det nog jävligt tuf...

Av Tiny - 14 november 2011 00:27

Haft sjukt mycket i skolan, har även varit borta på en liten klassgrej fredag-lördag, varit ute i skogen i en stuga och haft kul typ, lekt massa lekar, festat, gjort samarbetsövningar, har varit riktigt roligt faktiskt. Fredagen gick bra, hamnade på ...

Av Tiny - 11 november 2011 00:36

Ska väga mig i morgonbitti. Tror jag. Om jag vågar. Är skraj för att bli besviken igen, vet inte vad jag tar mig till då. Vill inte tappa all motivation (och omdöme) och tröstäta eller något. Jag har inte failat en enda gång, det skulle kännas helt s...

Ovido - Quiz & Flashcards