Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Trögt

Av Tiny - 24 september 2011 11:56

Stannade hemma i går kväll, hade faktiskt ingen lust att gå ut och träffa massa folk. Tog en pw på en och en halv timme, duschade, la ansiktsmask och använda bodyscrub och sånt där, hade en toppenkväll med mig själv i går faktiskt, haha. Skar upp lite vattenmelon, ett litet äpple och massa cocktailtomater och la upp fint på ett fat, tände ljus. Sådana kvällar måste jag fan ha oftare! 


I dag ska jag försöka hålla mig på enbart shakes, ca 550 kcal i dag alltså, tycker att min viktminskning går lite trögt. Eller den går förbaskat trögt! Vet inte om det är pms på g och därför som kroppen lagrar vatten eller något, för vikten står mer eller mindre still fast jag håller mig under 1100 kcal om dagen. Men det kan väl bli så i bland antar jag, det lossnar nog snart och får kilona att rasa av mig igen, annars får jag tänka om. Men vi får se. Är fortfarande sugen på Reductil och tror att jag ska beställa faktiskt. Men det får bli på måndag i så fall.


Viktmässigt står jag alltså kvar på mina 59 jävla kilo, har aldrig varit med om det här förut, att inte tappa ett skit trots max 1100 kcal om dagen. Kanske har kroppen ställt in sig på svält och sparar allt fett jag äter. Inte bra. Får kanske se till att äta ganska stora mängder grönsaker och sådant kalorisnålt för att få igång kroppen igen?


Men! Hur går det för er? Peppade? Opeppade? Stolta? Besvikna? Jag tror på er i alla fall, det gör jag!

 
 
anna

anna

29 september 2011 09:30

sv, jo jag har läst lite på hans blogg och sett före&efterbilder, han har ju verkligen rasat i vikt! men han hade ganska mycket och ta av, därför går det ganska fort.. det får vi inte glömma.
Kram

http://villblismal.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiny - 14 januari 2012 16:35

Hey guys..   Längesedan jag uppdaterade min lilla blogg här.. Men som ni säkert redan förstått så har jag sabbat det ganska rejält för mig. Inte gått ner något under slutet av 2011, bara upp upp upp. Vågen står på 61,9 nu för tiden. Jag har gjort...

Av Tiny - 28 november 2011 13:37

Hej!Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt om en grej jag testade i morse som blev riktigt bra! Nu i juletider är det riktigt trevligt att blanda i kanel i chokladpulver-shaken! Prova! Smakar riktigt juligt och gott och kanel sägs ju hjälpa til...

Av Tiny - 21 november 2011 23:28

Och jag är igång!   Hamnat på ca 550 kcal i dag då jag enbart druckit pulvershakes. Naturdiets Blueberry Vanilla var riktigt god! Får se hur länge jag har gott mod, haha. Första dagarna på pulver brukar gå lätt, men sedan blir det nog jävligt tuf...

Av Tiny - 17 november 2011 18:34

Waaah... Fan. Det går dåligt för mig just nu. Jag förstör för mig själv. Har helt plötsligt noll motivation! Har haft världens flyt i två veckor och så bara dör allt engagemang! Måste verkligen ta mig själv i kragen. Har säkert gått upp allt jag gått...

Av Tiny - 14 november 2011 00:27

Haft sjukt mycket i skolan, har även varit borta på en liten klassgrej fredag-lördag, varit ute i skogen i en stuga och haft kul typ, lekt massa lekar, festat, gjort samarbetsövningar, har varit riktigt roligt faktiskt. Fredagen gick bra, hamnade på ...

Ovido - Quiz & Flashcards