Alla inlägg under september 2011

Av Tiny - 5 september 2011 13:34

Min dator kraschade förra veckan, kunde inte blogga alls, frustrerande! Men nu har jag lyckats låna en dator i alla fall, måste ha dator så att jag kan läsa era underbara bloggar!


Vågen stod på 59,1 kg i går kväll. Nu går det neråt i alla fall. Failade i går, låg nog på i alla fall 2500 kcal.


Undrar hur mycket en faildag påverkar viktminskningen egentligen? Funkar det att ha en ätardag som många har? Jag tycker att det verkar vara en bra grej, för de flesta av oss som bantar som galningar älskar ju egentligen mat och trånar efter den varje dag vi svälter på 300 kcal om dagen. Ger man sig maten man älskar en gång i veckan borde det ju minska längtan efter den. Jag vet inte, det skulle nog funka på mig i alla fall, alla är ju olika, man måste hitta sin grej.


Men ni som har en ätardag i veckan, funkar det för er? Rasar kolina ändå?

Ovido - Quiz & Flashcards